مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

٢١٣ : à quoi tu penses dis

http://s7.picofile.com/file/8239706276/Mireille_Mathieu_A_quoi_tu_penses_dis_mp3_pm_.mp3.html

بعضى لحظه ها رو باید جمع کرد تو یه جعبه خوشگل

هر وقت دلمون گرفت بریم بازش کنیم حالمون خوبِ خوب بشه:)

هواى - بعضى - لحظه ها - رو ، کاش همیشه داشته باشیم:))

پ.ن : دروغ چرا!از آدم هایى که میان و میرن خسته شدم.

چرا آدما انقدر زود بى وفا میشن."میم" هم به لیست سیاهِ "از یاد شدگان" پیوست!

دوست نداشتم که اینجورى بشه.اما ما آدما باید یاد بگیریم که قدر همدیگه رو بیشتر بدونیم

پ.ن ٢ : کاش فقط بودى.بودى.بودى.همین!

پ.ن ٣ : به همدیگه بگیم دوست داشتنمون رو.نذاریم واسه وقتى که یکیمون دیگه نیست...

پ.ن ٤ : پى نوشت ٣ میتونه "قانون سوم" باشه.واسه خودم:)

٢١٢

سلام:)

این شما و این هم یکى از موردعلاقه ترین خواننده هاى من:)

یه احتمال ٨٠ درصدى وجود داره که اصلا از صداش هم خوشتون نیاد:) اما من بسیااار دوستش دارم.و بسیار هم باهاش خاطره دارم:))

احتمالا هم یکى از آهنگاش که معروف تره رو شنیده باشین.واسه همین تصمیم گرفتم  یه آهنگ دیگه ش رو آپ کنم:)

http://s7.picofile.com/file/8239465784/Passenger_Table_For_One_mp3_pm_.mp3.html

امیدوارم به اندازه من لذت ببرین

پ.ن : شاید این یکى آهنگه رو بیشتر دوست داشته باشین.

پس here u are:)

http://s7.picofile.com/file/8239466684/passenger_let_her_go.mp3.html

Love comes slow and it goes so fast...

خودتون گوش بدین دیگه:))

پ.ن ٢ : از معدود خواننده هایى که اگه بتونم حتما یه روز میرم کنسرتش رو:)))

پ.ن ٣ : دلم واسه تون تنگ شده:)

پ.ن ٤ : به فکرش افتادم کلا آهنگاى مورد علاقه رو بذارم اینجا

نه هیچ مطلب دیگه اى

پ.ن ٥ : باید فکر کنم!

پ.ن ٦ : الان دیدم دو تا ٢١٠ دارم:))) چرا عاخه:دى

پ.ن ٧ : دوست دارم یه جمعى رو دعوت کنم از نویسنده همه وب هاى مورد علاقه م.بشینیم دور هم فقط حرف بزنیم و حرف:)

٢١١

بعد از ٢ تا چرکنویس نوشتن! دیگه حسم رو از دست دادم.الان فقط دلم میخواد یه ظرفى دم دستم بود میشکوندمش.

میخوام برم اینو بگم : "اوکى هرجور که تو راحتى!!!"

میخوام به شما هم اینو بگم : "من آدم قابل تحملى نیستم!!!"

دلم میخواد برم بغل مامانم:(

پ.ن : برام سخته.این که نیستى.این که هیچ کس نیست.برام سخته.دلم میخواد برم زار بزنم تو بغل مامانم.فقط همونان که همه جوره قبولم دارن.برام مهم نیست.دیگه مهم نیست.دیگه خودم هم داره از خودم بدم میاد.مهم نیست.

پ.ن ٢ : میرم خودمو بغل میکنم میگم عیبى نداره لااقل جلو بقیه قوى باش!خدا میخواد برى پیش خودش! اِ  باورت میشه؟؟؟

٢١٠ : dream of flying

دلمون رو جاى درستى جا بذاریم:)

این آهنگ رو هم گوش بدیم:)

http://s6.picofile.com/file/8239200976/11_Dream_of_Flying.mp3.html


پ.ن : میشه کلى انرژى هاى مثبت بفرستین برام بى زحمت؟؟؟:)))

پ.ن ٢ : شما هم وقتى کسى ازتون زیاد تعریف میکنه نگران میشین؟

نه به خاطر اون آدمااا.به خاطر خودتون.که مثلا چقدر بقیه انتظار دارن ازتون...

یا همچین چیزایى.نمیدونم!

پ.ن ٣ : قانون سوم : فوضولى نکن تو کار دیگران!!!

٢١٠

من را قضاوت نکن

من به اندازه تقدیر خودم

سراپا تقصیرم!

اما تو

حتى اگر در تقدیرِ من نباشى

اما سراسر

تقصیر خودمى

پ.ن : کاش الان.توى آغوش ابرها بودم.همون قدر سبک

پ.ن ٢ : دوستتون دارم:)