مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

soulmate

براى پیدا کردن سولمیتتون، یعنى اون ادمى که براى شما ساخته شده، باید اول خودتون رو بشناسید. باید اول خودمون رو بشناسیم.

باید شرایطمون مثل هم باشه

من پزشکم. اونم باشه. من به برنامه نویسى علاقه دارم. اونم داشته باشه. من یه کمى دیوونه م اونم باشه. سیگار بکشه. گل بکشه. باید ارزوهاشون بزرگ باشه. مثل من. باید اونم دنبال من باشه:)

نظرات 1 + ارسال نظر
M 18 اسفند 1400 ساعت 00:24

چه تخمی و مسخره. یعنی خود شاخ پنداری توی وب داره کون همه رو پاره میکنه دروغ نیست! ریدی بابا خب فهمیدیم پزشکی ولی انگار از نوع عمو جانی و کیری ترین حالت ممکن
معتاد بدبخت
الان خودشناسی رو تو اینا دیدی؟ پلشت
اینا عقده ای بازیه:/
خودشناسی چیز دیگه ایه که امثال تو خودشونو جر بدن بهش نمیرسن انقدر دیدشون سطحی و کمه

برام اصلا مهم نیست کصشرات
احمق خودکم بین
هاها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.