مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

٣٦٦

امتحانش رو قبول نشد!تا الان اصلا باور نداشتم به این چیزا، اما ممکنه کسى رو طلسم کنن؟یه روز خوب ندید آخه این بنده خدا:(

پ.ن : این روزا تعطیلات تابستونیمه.ایده اى دارین چطور بگذرونمش که هدر نره؟

پ.ن ٢ : هرچى که بیشتر بهش فکر مى کنم بدتر مى شه.مى دونى به چى؟به این که چقدر از درس خوندن خسته شدم.چرا هیچ علاقه اى در من ایجاد نمى شه عاخه.جدا دلم مى خواد یکى بود بهم بگه چیکار کنم.بیکار که مى شم بیشتر این حس میاد سراغم... همه ش فکر مى کنم مگه چى مى خوام از زندگیم؟همه ش فکر مى کنم پس منم یکى هستم مثل بقیه؟کارایى رو مى کنم که هیچ علاقه اى ندارم بهشون.

پ.ن ٣ : ممکنه افسرده شده باشم؟؟

پ.ن ٤ : اه اصلا خوب نیس که مى خوام تعطیلاتم هدر نره!

پ.ن ٥ : همون طور که انتظارش رو داشتم فکر نکنم ایده اى که داشتم اجرایى بشه.مسئله مى دونى چیه!باید یکى باشه به اندازه ى خودم بخواد که این قضیه پیش بره.اما بقیه فقط دارن از دور نظر مى دن.و هرچى بیشتر مى گذره من هم دارم بیشتر به این سمت پیش مى رم که طبق این قاعده ى تمایل به عدم تغییرم بزنم زیر همه چى و بگم نخواستیم دوستان.شما برید به کار خودتون برسید و ما هم همچنین!

پ.ن ٦ : یه گروه درست کردن ١٩ هزار نفر رو به این طریق که با اضافه کردن ٣٥ نفر به گروه بهشون یوزر و پسِ رایگانِ uptodate مى دن دعوت کردن تو گروه.یوزر و پس رو مى گن که دادن (خدا مى دونه!) اما بعدش گروه رو عوض کردن به medical videos که نمى دونم گروه بین المللى براى تبادل ویدیوهاى مدیکاله و ... الانم راى گذاشتن که به نظرتون گروه درمورد چى باشه! هنوز من در عجبم از هدف این ادمین هاشون واقعا.خدا رحم کنه.آخرش گروه به چى تبدیل بشه خدا مى دونه.

پ.ن ٧ : 

- من دکتر فلانى ام.فکر کنم اشتباه گرفتم.

++ بله اشتباه گرفتین.

- شماره من آشنا نیس براتون؟

++ نه

- اما چهره شما آشناس.کارِتون چیه؟!

....

خدا همه تون رو با هم شفا بده راحت بشیم:/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.