مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

٣٣٦

Norwood و westwood

Malden - MA

OCP دیگه داره اذیتم مى کنه.مسخره ست فقط.

Blue hills reservation

شاید مغزم ایراد پیدا کرده.شاید شیزوفرنى گرفتم.شاید همه اینا فقط تو مغز من داره اتفاق میفته و نمود خارجى نداره.مى شه دیگه.همینجورى مى شه.مثل جان نَش.جان نش بود دیگه؟!!

اون موقع هم باورم نمى شد که تموم مدت فیلم رو اشتباه کرده باشم.الآن هم شاید باورم نمى شه و اشتباه مى کنم.وگرنه چه دلیلى داره این اصرار مسخره ى وسواس طور من؟؟؟

پ.ن : برام مهم نیست.حتى اگه جلب توجه باشه.دیگه برام مهم نیست.حتى برام مهم نیست که سر کلاس چى گفتم و چى شنیدم.حتى اگه خودمو مضحکه ى خاص و عام کردم.نمى دونم اما چه مرگم شده واقعا که یه لحظه هم از ذهنم بیرون نمى رفت.این سوال که بابا چى گفتى تو؟:)) آخه اینم اسم فیلم بود معرفى کردى؟؟؟یعنى تمام مدتى که فیلم دیدم حسم همین بود.یعنى انگار یکى یه چاقو بذاره کنار گوش آدم بگه اگه به این چیزاى مسخره فکر نکنى سرتو گوش تا گوش مى برم.اینه که مى گم OCP ه و نه چیز دیگه!

پ.ن  ٢ : بعضى وقتا فکر مى کنم یکى مثل "آ" چرا باید منو دوس داشته باشه.چرا باید تلاش کنه براى دوستیمون؟یعنى چه ویژگىِ مثبتى در من هست که دلش بخواد hang out کنه با من؟؟این پست به دلایل کاملا بى ربطى خیلى خارجى شد.ولى واقعا چرا اصلا کسى تلاش مى کنه دوستِ من باقى بمونه؟:) اصلا تا الآن کىا تلاش کردن؟؟اصلا اصلا ارزش داره یکى مثل ق هم دلش بخواد با من دوست بشه؟اصلا ارزش داره یه آدمى انرژى بذاره و بعد از بیست و اندى سال زندگى بخواد دوستىِ جدیدى رو شروع کنه؟؟من این کارو مى کنم؟!چرا!من این کارو کردم.پس شاید آدما این کارو مى کنن!!!

پ.ن ٣ : مى دونم پیدا کردن اسمى که با ق شروع بشه سخته:)) اما براى حفظ منافع مجبورم یه کم تحریف کنم اسما رو!!!

پ.ن ٤ : Milton-MA-now!

پ.ن ٥ : چشمام مى سوزن:)

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 27 خرداد 1396 ساعت 17:49 http://killmyself.blogfa.com

اوففف اینا چی بود نوشتی:|
انگلیسیا چین

حاصل ذهن مریض منن:)) حاصل افکار و اعمالِ یک عدد فردِ OCD هستن!
+ یکى از دوستام به خاطر من تو پیاماش دیگه اینو نمیفرسته :|
تو هم دیگه نفرست:)))
++ اِ بازم که کامنت نمى شه گذاشت برات:))

nj 15 خرداد 1396 ساعت 00:46 http://njs.blogsky.com

اسمی که با ق شروع بشه
دختر یا پسر؟
و فیلم ذهن زیبا با بازی راسل کرو خیلی قشنگه
و اینکه حتما واسه اونیکه واست وفت میذاره انقد ارزش داری که اینکارو میکنه

گفتم که!تغییر هویت داده اسمش اینجا:)

حتما انقدر ارزش دارم!اما خب چرا؟!این مهمه.با شناختى که از مدل رفتارى بعضى آدما دارم، تعجب مى کنم چرا هنوز دوسم دارن!!به خاطر این که طبق شناخت من و تأیید خودشون، رو مخشونم:) اما همچنان واسه دوستیمون تلاش مى کنن!این جاس که "چرا" مهمه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.