مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

٣١٠

من خاطره خوب از بچگیم زیاد دارم.خاطره بد هم شاید کم ندارم.اما خاطره ى خوب یه کسى رو داشتم مى شنیدم و دلم خواست منم همون قدر خاطره خوب مى داشتم:) 

این که از هر اتفاق کوچیکى براى خودم تراژدى میسازم واقعا یه مسئله ست.اما این که هر اتفاق کوچیکى تو بچگى یه تاثیر بزرگ روى شخصیت آدم میذاره مسئله ى دیگه ایه که بهش معتقدم.اصلا به خاطر همین هم بود که امروز به این فکر کردم که آیا من تو بچگیام احساس بدى داشتم یا نه.نسبت به یه مسئله اى که هنوز برام حل نشده.اما چیزى یادم نیومد.راستش من نمیدونم همه آدما اینجورى باشن یا نه (چون طبیعتا همیشه فقط به عنوان شخص خودم زندگى کردم) اما من واقعا غیر از همین لحظه، خاطرات گذشته به محوترین حالت ممکنشون قابل تصورن برام.و به عبارت دیگه بخش زیادى از خاطراتم اصلا به یادم نمیان.خلاصه این که به در بسته خوردم اما اصلا بعید نیست که تو بچگیام هم همین قضیه رو فهمیده باشم.و طبق اعتقادم که مطرح شد، معتقدم همین رفتار مى تونه به نحو کاملا موثرى زندگیم رو تحت تاثیر قرار بده.

یادم میاد بعد از خوندن کتاب "مامان و معنى زندگى" بود که سعى کردم بعضى خاطرات بچگیام رو به یاد بیارم و دوباره تو ذهنم زندگیشون کنم.تا ببینم چه تغییرى بوده که دلم مى خواسته ایجاد کنم.و ببینم اگه تغییرى ایجاد مى کردم حسم چقدر عوض مى شده...و در کمال تعجب خودم بى نهایت متاثر شدم.متاثر شدم.گریه کردم.همین:) و راستش از همین جا بود که به اون حقیقته اعتقاد پیدا کردم.هنوز خیلى چیزا رو برا خودم حل نکردم.اما حداقل مى دونم که یه خلأهایى وجود داره.مشکل ماها اینه که فکر مى کنیم "عقده" چیز بدیه و ما نداریمش.شاید حتى تعریف من و شما فرق کنه.اما همه مون مفاهیمى ذهنى داریم که از عقده ها ناشى میشن.و باید باور کنیم که تا وقتى خودمون نخوایم کسى نمى تونه کنکاش کنه و پیداشون کنه و حلشون کنه.و با توجه به تلاش هاى من، به این نتیجه رسیدم که هنوز اونقدر خواهان حل عقده هام نیستم.هنوز انگار آماده نیستم.همین.


پ.ن : دوست جان من واقعا نمیدونم کجا جواب بدم:( همین جا جواب میدم:) خوبم خدا رو شکر.و اصلا این که به وبلاگ نویسى وفادار باشم چیز عجیبى نیستا:)) زندگى هم خوبه بد نیست.درسا سخته(و زیاد) من اتفاقا چند وقت پیش به یادت بودم:) یاد روز قبل پایان نامه ت افتادم که برام توضیحش دادى:) امیدوارم الان هرجا هستى موفق باشى.تونستى بیا بگو الان چیکارا میکنى.هنوز واسه کنکور میخونى یا نه؟فاطمه خانوم خوبه؟:)) سربازى تموم شد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.