مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

٢٩٦

 راستش رفتم عکس خودم رو دیدم و قربون صدقه ش رفتم:)) 

جمله ى اول من رو فردى خودپسند نشون میده!

جمله ى دوم داره سعى مى کنه متقاعدتون کنه که من خودپسند نیستم.

جمله ى سوم ...

دیوار حاشا بلنده!

+ من نفسم رو حبس کردم، تا وقتى که نجاتم بدى.مى گفت مثل بچه اى که مى دونه وقتى میندازنش هوا حتما میگیرنش.میگفت این جورى باید به خدا اعتماد داشته باشى.ببین.این جا هم همین طوریه.من نفسم رو حبس کردم تا وقتى بگى همه چى درست شده.تا وقتى بتونم چشامو کامل باز کنم.تا وقتى که همین جا باشى.واسه همیشه.حواست باشه.نفسم...

++ سرم درد مى کنه.

+++ اینم از این!!

نظرات 1 + ارسال نظر
x 9 مهر 1395 ساعت 02:32 http://malakiti.blogsky.com

عکس خوبه ٬ هر جوری که باشه . عکس بد نداریم فقط یه سری عکس ها هستن که نشون میدن بقیه ی عکس ها ازشون قشنگتره :)

اون یه سرى عکس ها رو نفهمیدم.یعنى خیلى زشتن؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.