مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

١٨٠

قبول داشته باشید یا نه، من معتقدم که ما خانم ها("همیشه" واژه ى درستى نیست) اما غالبا تصور این رو داریم که کسى قصد کلاه گذاشتن بر سرمان را دارد!!!توى تاکسى که مى نشینید دقت کنید که بیشتر، خانم ها سرِ کرایه چانه مى زنند یا آقایان؟اصلا کلا بیشتر خانم ها تخفیف مى گیرند یا آقایان؟؟؟

من تصورم اینه که در طول تاریخ لحظات خیلى سختى از طرف آقایون بر خانم ها روا داشته شده، به همین دلیل هم همیشه این حسِ هراس موجوده...اصلا تاریخ رو هم که بیخیال بشویم!در طول تاریخ حیات خودمان(از همون مهدکودک مثلا!!!!)...اصلا این حس تمسخر و بیخیالى ى که توى رفتار آقایون دیده میشه و همیشه هم مایه ى دردِ سرِ خانوم ها (به معناى واقعى!!!) بوده...نمیخوام تعمیمش بدم به همه... چون درست نیست.اما با یه کمى دقت میشه درکشون(مون) کرد...و من واقعا از این بابت غصه میخورم...

از این جا یادم اومد که یک خانومى با یک راننده تاکسى ى سر کرایه بحثش شده بود.نزدیک غروب بود.خانومه پیاده شده بود.آقاى مسافر سریعا فریاد برآورده بود که "امان از دست این زن ها!"بعد از من و دوستم عذر خواسته بود مثلا!!!(جنتلمن بود مثلا:/) و البته باز هم به فریادش ادامه داده بود.که فلانند و ..... و من یادم نرفته.و نمى رود...و من دلم سوخته بود...براى جنسى که همیشه ى خدا تحقیر شده بود.براى خودم که کم ندیده بود این تحقیرها را.براى خودمان دلم سوخته بود.خیلى هم سوخته بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
کاکتوس 2 بهمن 1394 ساعت 18:42 http://mohandesjan.blogsky.com

شنیدن این حرف از راننده تاکسی قابل تحمل تره...
وقتی نزدیکانت این حرفو می زنن چه شوخی چه جدی، اینو باید کجای دلت بذاری؟

تلخه:(((
تلخ
هرچقدر هم که بخوایم ثابت کنیم خودمون رو(حتى به خودمون اصلا!)....
یه جایى با این حرفا قفل میکنیم:(

BoBo 28 دی 1394 ساعت 19:53

امان از دست این خانم‌ها :))
عجب راننده تاکسی فهیمی بوده :دی
قبول دارم گاهی جفا شده ...

راننده تاکسى تقریبا نقشى نداشته هااا:دى
جفا شده.و جالبه که هنوز هم میشه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.