مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

١٧٩

هندزفرى گوشیم خراب شده.یعنى یه حالت اتصالى ى پیدا کرده.یعنى مثلا یه کم چسب چسبوندم بهش که خوب کار کنه.اینم نامردى نمیکنه:) یعنى اگه باهاش زیاد ور نرم کار میکنه!منتها هى میخوره اینور اونور آهنگ قطع میشه.منم شدیداااا وابسته ام به هندزفریم...خلاصه دیگه تصور کنین چه روزگار سختیه واسه من:دى

تو بى آنِست! باید بگم که از دیروز ناامیدانه به این چشم دوختم که شاااید یه کم قیمتِ همه چى بیاد پایین و من برم یکى دیگه بگیرم:((( اما خب همچینم چشمم آب نمیخوره...

از اینا که بگذریم... من یه اعتراضى دارم به شرکت اینترنتیمون!اونم این که اگه من انقدر حال داشتم که الان از جام پا شم و برم مودم رو خاموش کنم و ٢٠ مین دیگه دوباره پا شم و برم روشنش کنم... به جاش میرفتم یه چیزى میخوردم بلکه معده م هى آلارم نده بهم!اصلا اگه میشد ، باهاشون صحبت میکردم که انقدر عذاب ندن ملتو.خسته ایم خب(عینک دودى!!!)

بقیه ى غرغرهام در پى نوشت اضافه خواهد شد!:(

پ.ن : مثل این که تهران یه زلزله کوچیکى اومده.من تا برگردم از نگرانى دق(؟؟؟!!!) خواهم کرد احتمالا:(((

پ.ن ٢ : نگفته بودم که اومدم شمال نه؟؟

پ.ن ٣ : اومدم شمال:)

پ.ن ٤ : الان دیگه گفتم!

پ.ن ٥ : لوس هم خودتانید!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم 28 دی 1394 ساعت 01:22 http://autumn-girl.blogsky.com

عه!منم نیم ساعته شکمم اس ام اس میده جوابشو نمیدم!!

فکر کنم بهتره هر چه سریع تر بخوابم....کی حوصله داره تا آشپزخونه بره....

آره زیاد جوابشونو ندیم پررو میشن
تو که شیرازى اصیلى
منم فکر کنم یه رگى از اجدادم به اون طرفا برمیگرده
خسته ایم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.