مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

فرداى ما

این آهنگ رو گوش بدین...(لینک دادن با گوشى تو بلاگ اسکاى مشکلات داره.لینک رو تو پى نوشت میذارم...)

قبلاترها فکر میکردم که آدم ها میتونن جاى خالى بقیه رو پر کنن.اما الان دلم میخواد به این نتیجه برسه که نه!هیچکس نمیتونه جاى تو رو پر کنه...

مسئله اینه که دیگه روزهاى دلگرفتگى رو باید با چى پر کرد.میخوام از قوانین سرپیچى کنم!مثلا قرصامو نخورم.که بعد مجبور نشم عین بچه ها گریه کنم.حماقته؟منطقى نیست؟اصلا خیلى عجیبه...

اصلا تقصیر ما آدماس با این روحیه ى تراژدى پذیرمون.وگرنه که من با غرور تمام داشتم ثابت میکردم که نیاز به هیچ شخص ثانویه اى ندارم.بعد انگار یهو بزنه به سرم، یا مثلا دنیا بخواد بگه کور خوندى!حافظه ى من خوب نیست.اما حافظه ى حسیم شاید باشه.خیلى هم خوبه.اصلا عین ساعت.اینم از وقتى که نباید کار کنه.عین ساعت...زندگى به هیچ وجه سخت نیستا.ما سختش میکنیم.مثل این که من این چند وقته جلو حرفاى یه عده آدم موندم که دارم کار درستى میکنم.احمقانه نبود.ناراضى هم نیستم.نه با این شدت، اما مثل این میمونه که بدونى چند ماه از عمرت رو با کیفیت ٩٠ درصر زندگى کردى.در حالى که همیشه کیفیتش رو ٥٠ اینا بوده.ببین چقدر راحت میتونم به چند تا عدد تبدیلت کنم:) ...

سخت نیست.همه میگن.اینم میگذره

پ.ن : از حس افتضاح دیروزم ننوشتم وقتى که از ماشین اون دوست پیاده شدم.آرامش بعضى آدما به من حس جنون میده.مثل این که ماشینش هیچ صداى اضافه اى نداشت.مثل این که خودش هم هیچ حرف اضافه اى نداشت.مثل این که زندگیش هم هیچ بخش اضافه اى نداشت.مثل این که همه چى سر جاس بود.و این سر جا بودن بهم حس جنون میداد.مثل این که یادش رفته بود بخارى ماشین رو روشن کنه و من همه ش از سرما حرف میزدم.مثل این که بهم گفت راهى که رفتم اشتباهه و من دلم میخواست ترمز ماشین زیر پاى من بود، و ایضا ماشین هم مال من! که بهش بگم پیاده شو!آدم آرومى که بدترین حرف رو تو بدترین موقعیت زده بود.جلوى کلى آدم.جلوى اونى که نباید.و من چقدر حس بدى داشتم.گیرت آوردن!

پ.ن ٢ : میگن آدماى دور و برتون خیلى مهمن.آدماى دور و بر من ، در حال حاضر ، برآیندشون میشه این که از وقتى من از دکتر برگشتم ، بیمارى من رو مضحکه ى خودشون قرار بدن.تأسف هم حدى داره واقعا؟اگه دوستى به راحت بودن با همدیگه س ، خیلى کاراى نکرده دارن...

پ.ن ٣ : دل من کوچیک بود.زود میگرفت.هنوزم کوچیکه ها.اما ...

پ.ن ٤ : جدا از پى  نوشت خوشم نمیاد

پ.ن ٥ : لینک

http://s6.picofile.com/file/8222807200/Mikis_Theodorakis_Paola_11099_www_vmusic_ir_.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.