مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

نقطه ى جوش!

به برنامه اى بود قبلاترها تو شبکه ى پى..ام..سى پخش میشد.حالا شاید جاى دیگه هم پخش شده من اونجا رو یادمه!حالا خلاصه اسمش همین بود!نقطه ى جوش!!آدما رو عصبانى میکردن تا ببینن تا چه حد میتونن خودشون رو کنترل کنن.مثلا زمان هم میذاشتن که اگه از ٢ دقیقه بیشتر بود بهش هزار دلار جایزه بدن!میخوام اینو بگم که به نظرتون نقطه ى جوش ما ایرانیا الان چجوریاس.مثلا خیلى خوب میشد که میتونستیم همچین برنامه اى رو اجرا کنیم!یا مثلا فرض کنین یه آدمى بیاد اینو رو شما امتحان کنه...من که فکر کنم زود عصبى بشم.و این خیلى خیلى بده.اما بیاین یه بار اینو امتحان کنیم!همین روزا اعصاب یکى از نزدیکانتون رو بریزید به هم و ببینید تا چه حدى دووم میاره:))) به نظر من زمان هامون خیلى زیاد نخواهند بود!اما امتحانش بد نیست.بعد اگه دیدین طرف خوب تحمل کرد جاى هزار دلار یه بوس بدین بهش:دى والا پولمونو که از سر راه نیاوردیم:))

پ.ن : هرکسى که من رو خوب میشناسه میدونه که عاشق عدد هفتم!!!حالا به همین دلیل بود که منتظر بودم تعداد کامنتا به ٧ برسه بعد تایید کنم:)) هیچ کسى هم نیومد ما رو از این برزخ دربیاره:دى دیوونه هم خودتونین:)

پ.ن ٢ ؛ یه مسئله ى بسیااااار مهمى بود میخواستم مطرح کنم.اما الان هرچقدر فکر میکنم نمیاد تو ذهنم...

پ.ن ٣ : احساس میکنم از روزاى اوجم فاصله گرفتم...

پ.ن ٤ : یکى بهم گفت پشتکارت خوبه!منم خندیدم بهش!و به خودم...

پ.ن ٥ : کمکم کنین یه قالب خوب واسه وب پیدا کنم لدفااا

نظرات 3 + ارسال نظر
شان 24 مهر 1394 ساعت 17:09 http://dm-old.blogsky.com

اونجا که گفتی به بزرگی خودتون ببخشین،چیو؟!!

اگر چیزى مطابق میل کسى نیست احتمالا!!
میدونم خودم مهم ترم.اما بقیه!..

علیرضا 24 مهر 1394 ساعت 02:25 http://www.streetboy.blogsky.com

قالبت خوبه ولی خب بستگی داره سلیقه خودت چی باشه. سری به این قالب های نایت اسکین بزن ( تبلیغ نکردم ها)
فکر میکنم زیر سی ثانیه باشه. اگه کسی بالای سی ثانیه شد شخصاً این واسش

عاخه از اسمش معلومه ناراحت طوریه...منم که همینجوریش ناراحت!!!:دى
زیر ٣٠ ثانیه؟....انقد کم کاش نباشه!!!

نقطه جوشم خوبه راضیم نمی خوام هم بیشتر شه زمانش
امیدوارم اون آدم وقتی به نقطه جوشش می رسه بتونیم بش نزدیک بشیم تا حداقل یه بوس به عنوان جایزه بش بدیم

نکته خوبى بود
من احتمالا بوس میکنم در میرم:دى

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.