مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

از آخر به اول!

امروز یک تجربه ى جالبى داشتم.خیلى برام پیش نیومده که وبلاگ یکى از دوستان یا آشنایان رو بخونم:) یعنى معمولا برعکس بوده و درمورد وبلاگ خوانى هام! اول وبلاگ دوستان رو خوندم و بعد باهاشون آشنا شدم...البته به غیر از یک تجربه ى جالبى که چند وقت قبل از به چیز رفتنِ بلاگفا اتفاق افتاد.و به طور اتفاقى وب یکى از دوستامو پیدا کردم:) حالا از اینا که بگذریم امروز که وب سابق دوست جان گرام رو خوندم کلى ذوق کردم.این که پنج سال پیش چى فکر میکرده...و به این فکر کردم که عایا ممکنه که من هم ٥ سالِ دیگه این وبم رو به یک دوستى بدم که بخونه و اینا:) بعد الان رفتم در وبِ فوق الذکر، یک مطلبى در حمایت از خودم پیدا کردم و رفتم سِندش کردم براى دوست گرام و گفتم هورا!من بردم:دى

نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس جان 31 شهریور 1394 ساعت 01:46 http://mohandesjan.blogsky.com

دوستتون چه واکنشی نشون داد؟
خودش که آدرس وبشو نداده بوده پس چطوری پیداش کردین؟؟؟
دارم سکته ناقص می زنم

کدوم یکیشون؟
دوست گرام که خودش آدرس داد
اون یکى دوستم هم اتفاقى وبشو یافتم!
اى واى چرا سکته مهندس جان
دور از جونت.جوونى هنوز

علیرضا 31 شهریور 1394 ساعت 01:44 http://www.streetboy.blogsky.com

اینجاست که میگن خیلی ادمها عقده ایی هستند و تلافی میکنن
الان لازم نیست این کارو بکنی کافیه بری پست های اولت رو بخونی میبینی چقدر تغییر کردی و به چی فکر میکردی

نه دیگه ٥ سال دیگه یه صفاى دیگه اى داره
تلافى؟شیب؟بام؟؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.