مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

ریلکس.....نباش!

یه لحظه هایى هست

به پشت سرت نگاه میکنى و میبینى چقدر گند زدى!چقدر همه ى شعارهاى خودت رو گذاشتى زیر پات.

یه چیزى هست.در کنار خزعبلاتى که این روزا اذیتم میکنه.اونم اینه که همه رابطه ها یه جورن!(چقد سریع رفتم سراغ اصل مطلب)

بله جونم واسه تون بگه که "همه روابط یه جورن!یه جور مسخره.چقدر دلم نمیخوادشون.چقدر حالم رو به هم میزنن.از اون پولداراى تازه به دوران رسیده بگیر تا این بدبختاى بى پولِ   ... همه شون ٢٥ ساعت شبانه روزو دارن با هم فک میزنن.خودم هم همین بودم شاید.بعد یه جایى به خودت میاى میبینى وه!خیلى شیک تموم این مدت رو .. زدى به زندگیت.عین این تین ایجراى احمق که هر روز علیه شون داد سخن میدادى(داد سخت میدن؟چیکارش میکنن؟) 

بعد الان من به چىِ  خودم و زندگیم مینازم؟به این حماقت آشکارم؟یا به اون آدمى که هر روز ازم دورتر میشه!هه.مخاطب خاص.بدبختاى غرب . زده!!فجاهت رو به انتهاش میرسونین.بعد ادعاتون میشه که اوپن مایندین.خاک تو سر تو و همه رفیقاى مخ تعطیلت..که فکر کردین که خیلى زرنگین و در نهایت ر.یدین...با هیچ کسى نیستم.فقط با خودمم.که یه روز که حماقتم به نقطه ى حساس زندگیم رسید بیام اینا رو بخونم و بخندم به خودم.مخاطب خاص!اى تف به هرچى خواص..

پ.ن : شرمنده تونم.اینا لازمه!

نظرات 1 + ارسال نظر
خزنده 30 تیر 1394 ساعت 01:01 http://limbo-lurker.blogsky.com/

توی این یک مورد خاص مشخصا عبارت : جلوی ضرر رو هر وقت بگیری منفعته، شدیدا صدق می کنه. گذشته رو بریز دور... هر از چندگاهی محض آگاهی جلوی چشمت باشه کافیه.

چند وقت پیش که خبر فضا پیما ی نیو هورایزنز ناسا بود، به عکس تیم تحقیقاتیش نگاه می کردم که خوشحالن و کف و هورا و پرچم تکون دادن و ... پیش خودم گفتم چقد سقف آرزو هامون فرق داره با هم. چقد زندگی ای که هدف والایی هم کنار همه ی لحظه های احساسی و شخصی داره، قشنگه... ما اصولا همگی خیلی عقبیم!

میدونى.دور ریختن گذشته یه نگاه به آینده میخواد.که برمى گرده به همون قسمت دوم حرفت.ما خیلى عقبیم گاهى وقتا.بعد انگار واقعا دلمون میخواد اینطور باشه ها.انقد برامون سخت میشه دنبال رویامون بریم که بهترین لحظه هامونو پوچ میکنیم.فقط واسه این که بگذرن.اصن دارم به خودم میگماا
آره قشنگ باید جلو چشمم باشه..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.