مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

مگو نامه!

به بزرگى خودتون ببخشین...

اکنون نوشت!

چشمام میسوزه.اما مثل این که بنده خودآزارى دارم.حسِ خوابیدن نیست.با این که فردا صبحِ زود به زمین و زمان فحش میدم احتمالا:)

میخوام واسه ع کادو بگیرم.هرچى فکر میکنم هیچى به ذهنم نمیرسه.یعنى جلبک هم اگر به اندازه ى من فکر کرده بود تا الان اِن بار کادو خریده بود و فرستاده بود...

نمیدونم چه حکمتیه که حرفى ندارم ولی میام تو این پنل مدیریت ، دلم میخواد بنویسم:)

اینم شاید حذفش کردم فردا:)

نظرات 2 + ارسال نظر

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مرگ تدریجی یہ رویا █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
سلام وعرض ادب.امیدوارم شاد باشین وسرحال.وروزتون رو باخوبی آغاز کنین.امروز روز یکشنبه 11 مهرماه.برابر با19 ذی الحجه1436سوم اکتبر2015—صدونود وشش روز از سال رفته و168روز به آخرسال مونده.عید غدیر رو تبریک میگم با اینکه دوروز رفت.نمیدونم اصلا امسال یه جور بود امسال سال رفتن خیلی ها بود خیلی ها که اصلا انتظارشو نداشتیم.مرتضی پاشایی،هماروستا،علی طباطبایی، حجاج عزیزمون تو حادثه منا، واین اخریها خبرنگار شبکه خبر وهادی نورورزی عزیز ودوست داشتنی وبااخلاقمون مثل مرحوم سیروس قایقران حجاجی که تواون حادثه جرثقیل فوت کردن نمیدونم حکمت خدا چیست اما فقط الله میدونه وبس راستی بیت الله عباسپور عزیز وخیلی ها دیگه...نمیدونم این مصیبت ها وقتی که برسر تک تک ماها اگر به هرجور وعنوان بیاد چطوری طاقت میتونیم بیاریم ایا صبرداریم؟آیا میتونیم به هم دلداری بدیم؟امسال عید تاعیدمون تلخ بود هنوز که هنوز موندن ببینن بازهم حجاج ایرانی هست؟وای این خانواده های مصیبت زده الان دارن چی میکشن؟وای خانواده هادی نوروزی چی میکشن مخصوصا پسرکوچیک هادی نوروزی.....برای هممون هست بادرجات ونوع های مختلف اما این رو بگم درسته سخته بانوشتن وحرف آسون هست اما توعمل سخت منظور از عمل طاقت اوردن این همه مصیبت مثلا زلزله بم یابوئین زهرا چقدر ادم کشته شدن؟اما اگر خدارو به معنای واقعی درک کنی برات اسون میشه ومیگه خدا تنهایاورم وکمکم هست.....تسلیت به همه داغداران وداغ کشیده ها.روحشون شاد قرین رحمت ومغفرت عظیم الهی باشن.ممنونم نظرمو خوندی ممنونم...

مهندس جان 12 مهر 1394 ساعت 04:34

سلام خانم جغد
منم بیدارم و دارم کارامو انجام میدم، نمیدونم چرا وقتی می خوام به خودم استراحت بدم میام ببینم کسی آپ نکرده؟!
عطر نهاییترین گزینس

منم که این وقتا آپ میکنم معمولا
بابا خوابمون ریخته به هم:))
آره دقیقا نهایى ترینه.و کلا اصن نمیشه روش حساب کرد:( ولى در شمار راحت تریناست!حیف دیگه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.